wtorek, 3 września 2013

XIX vs. XXI


Przeszłość kontra teraźniejszość.
Podobny pomysł, podobny format.

FUJI Instax 7S mini, dobre pytanie, kontra co ?
Już wiem co Mahoniehouten multipelcamera ok.1875r
Jakość starych fotografii dużo lepszy i ten klimat !

Dodano dnia 4.IX.2013r
Wczoraj wrzuciłem skany starych fotografii które kupiłem w Łodzi na rynku Bałuckim, za jakieś totalne śmieszne pieniądze, wykopałem je z jakiegoś brudnego, po szarpanego  kartonu, w którym było wszystko, złom fotograficzny, futerały na aparaty, paski, itd. Leżał na brudnym brezencie, między gratami które tak ochoczo ciągniemy za zachodniej granicy. Sprzedający nie miał chyba zielonego pojęcia z czym ma do czynienia i ok. 20-30  kartoników fotograficznych, filtry foto i inne tematyczne pierdoły nabyłem za ok. 30 zł. Dziś wieczorem oglądając Szeregowca Rayn'a zacząłem przy okazji przeglądać internet, w Google wpisałem frazę Albert Greiner - Amsterdam, nie ukrywam że trochę byłem zaskoczony czytając kiepsko przetłumaczony tekst z belgijskiego co to był za "gość ", sorki za jakość tłumaczenia,
ale zapraszam do lektury:

 De Amsterdamse Drosten        Biografia