wtorek, 4 grudnia 2012

Monkey family



--- PENTAX PC35AF ---

             Steel monkey ! 



Obudowa w całości metalowa, po wyjęciu z pudełka byłem w szoku  !
Nie spodziewałem się takiego obrotu sprawy, tym bardziej jest mi miło.
Jasne szkło z powłokami z potęgowało zachwyt, rozczarowanie to ciut mała obudowa
i nie pewny uchwyt ( w opcji do kupienia dokręcany grip ).
I ten nie samowity dźwięk po wyzwoleni migawki, jak by był nakręcany :-).  Zasilanie do dwa paluszki AaA które napędzają focus, pomiar światła i lampę błyskową, manualne ustawienie ISO 25-400 oraz przewijanie negatywu. Przy nie wielkiej ilości światła nie wymusza doświetlenia lampą, jedynie miga dioda, inni mogą się uczyć. Jak na tę klasę sprzętu niesamowicie "ostry", pomiar światła idealny, konkurencja w tm przedziale cenowym ( ja dałem 80 zł ) może tylko pomarzyć, mju, T*, ect...                                                                         nie dorastają mu do pięt !  Mój faworyt. Gorąco polecam !!!




 jakiś grubo przeterminowany Kodak Color Plus 200